Napjaink legfontosabb és leghatékonyabb online marketing eszköze, ennek a funkciónak a segítségével célozhatunk olyan látogatókat akik korábban már megtekintették a weboldalunkat.
Amennyiben vásárlás nélkül vagy akár magát a vásárlást szakították félbe (tehát már kosárba helyezte a terméket), ezzel a funkcióval újra elérhetjük és ösztönözhetjük őket a vásárlásra miközben böngésznek.
Szeretné elérni ügyfeleit már útközben? Esetleg helyi szolgáltatását igyekezné ismertebbé tenni és szeretné hogy azonnal Önre találjanak?
A mobilokon, tableteken való megjelenés elengedhetetlenné vált hiszen az emberek egyre nagyobb százaléka már ezen a platformon keres.
Azon partnereinknek javasoljuk ezt a komplex, átfogó stratégiát, akik tartalomban és termékekben gazdag webáruházat, webhelyet üzemeltetnek és a leggyorsabban szeretnék elérni a kívánt eredményeket. A webáruházban teljesen különböző termékek és szolgáltatások is lehetnek vagy szimplán szezonális termékcsaládok sora lelhető fel, akkor tud hatékony lenni ez a struktúra, mivel releváns, dinamikusan létrehozott címsorok jelennek meg a potenciális vásárlóknak.
A remarketing kampányok egy lépéssel megtoldott fejlettebb megoldása, azoknak a webáruházaknak, szolgáltatásoknak nyújt megoldást, ahol a korábbi látogatóknak pontosan ugyanazokat a termékeket jelenítjük meg, amelyeket korábban kerestek és ösztönözzük őket a vásárlás befejezésére.
Hatékony, valós idejű, teljes portfóliót lefedő stratégia, lehet szöveges, interaktív és vizuális is.
Ez kampánytípus a meglévő kulcsszavakra ismételt keresést indító korábbi látogatók újracélzását segíti, akik bármilyen oknál fogva elhagyták a webhelyet és nem hajtottak végre olyan műveletet amit elvártunk Tőlük, például nem fejezték be a vásárlást, elhagyták a kosarat, vagy éppen vásároltak már, de szeretnénk ha újra megtennék azt, vagy csak ösztönözni szeretnénk őket a többszöri vásárlásra és nem szeretnénk őket elveszíteni.
Ha szeretnénk a GMAIL levelezőrendszerében hirdetéseket, promóciókat megjeleníteni, legyen szó akár brand image kampányokról, vagy célzott releváns látogatókat szeretnénk, esetleg van a kezünkben egy komplex email lista és költséghatékonyak szeretnénk lenni, valamint relatív olcsó konverziókra van szükség, ennek a kampánynak az átgondolt célzásaival elérhetjük a céljainkat.
A közösségi médiát mindenképpen meg kell fontolni, nem szabad elmenni mellette. Egyre fejlettebb célzásokkal demográfiai, érdeklődési szegmensek, hasonló közönség és remarketing alapon is gondolkodhatunk már a Facebook csatornáiban.
Szeretné akár több százmilliós közönséget elérni és válogatás nélkül használni az összes hirdetési lehetőséget? Szöveges, videós, képes-hirdetésekkel szeretné levenni a lábáról a potenciális vásárlóit? Szeretné a leggyorsabban bemutatni a termékeit, szolgáltatásait, akkor használjuk ki együtt a Youtube erejét, célzott kampányokkal és megfelelő tartalommal segítünk, hogy „képben” legyen mindenkinél!
7 éves tapasztalattal teljes körű Adwords kampány menedzsment kreatív ötletekkel és megvalósítással.
Vállaljuk meglévő Adwords kampányai teljes körű optimalizálását, átalakítását.
Amennyiben brand image növekedésben is gondolkodik fontolja meg ezt a lehetőséget mi segítünk, egyre többen jönnek rá a közösségi média erejére.
Hiteles, személyre szabott tanácsok, teljes körű online marketing tanácsadás.
elégedett ügyfél
konverzió
eladás
sikeres kampány