Partnereimmel minden esetben folyamatos konzultáció után közösen meghatározzuk mi a legoptimálisabb, leghatékonyabb módszer az értékesítésre akár webáruháza van vagy terméket és hozzá kapcsolódó szolgáltatást értékesít. Többéves nagykereskedelmi és kiskereskedelmi marketing tapasztalattal rendelkezem, segítségemmel az évek során folyamatos együttműködéssel a nulláról építettünk brandeket. Minden vállalkozás egyedi, szeretem megismerni és megérteni partnereim termékköreit, ez garantálja a sikeres online jelenlétet, forgalomnövekedést.
Célzottan strukturált, termékcsoportokra lebontott szöveges, képes és animált hirdetésekkel, módszeresen felépített kampányokkal a leghatékonyabban vonzzuk a vásárlókat a weboldalra és ösztönözzük őket a vásárlásra.
A kezdeti lépések után az Adwords és Analytics statisztikák segítségével már az első hetekben tudjuk optimalizálni a már elindított kampányokat és módosítani tudjuk akár a kulcsszavak kattintási költségeit, a napi költségkeretet, a hirdetési csoportok felépítését, a Google hálózatán futó Display képes és szöveges hirdetések licit árait ezáltal teljes kontroll alatt tartjuk a teljes hirdetési költségeket.
Jelen pillanatban ez a kampánystratégia a leghatékonyabb módszer arra, hogy a korábbi látogatókból valódi vásárlókat szerezzünk. Pár éve ez még lehetetlennek tűnt, de mára a legköltséghatékonyabb megoldás a vevőszerzésre. Egyre többet látjuk, hogy a látogatók elenyésző része vásárol egykattintásból vagy az első látogatás alkalmával. A remarketing révén, képes és szöveges, animált hirdetésekkel szólítjuk meg azokat a potenciális vásárlókat akik korábban meglátogatták a weboldalunkat és miközben más helyeken böngésznek megjelníthetünk újabb ajánlatokat ösztönözve őket arra, hogy vásárlásukat befejezzék és végre a kosárba tegyék a termékünket.
A legfontosabb mutató amely meghatározza vállalkozása, webshopja, üzlete sikerét. A konverziókövetéssel folyamatosan figyelhetjük, hogy valójában mely hirdetések, kulcsszavak, stratégiák hozzák a legtöbb vásárlót és ennek segítségével dolgozhatjuk át a kampányokat, figyelhetjük a telefonos konverziók sikerét és mérhetjük a kosártartalmat.
A Google Analytics és Adwords összekapcsolásával egyedi riportokban tájékoztatjuk ügyfeleinket az elért eredményekről és ha szükséges javaslatot teszünk a költségkeret növelésére, csökkentésére, optimalizálásra. Szóban is megbeszéljük a stratégiák sikerességét, ezt fontosnak tartom az együttműködésben.