Partnereimmel minden esetben folyamatos konzultáció után közösen meghatározzuk mi a legoptimálisabb, leghatékonyabb módszer az értékesítésre akár webáruháza van vagy terméket és hozzá kapcsolódó szolgáltatást értékesít. Több, mint 20 éves nagykereskedelmi és kiskereskedelmi értékesítési és marketing tapasztalattal rendelkezem, segítségemmel az évek során folyamatos együttműködéssel a nulláról építettünk brandeket. Minden vállalkozás egyedi, a Tied is. Szeretem megismerni és megérteni partnereim termékköreit, üzleti modelljét, ez garantálja a sikeres online jelenlétet, forgalomnövekedést.
Célzottan strukturált, termékcsoportokra lebontott szöveges, képes és animált hirdetésekkel, YouTube videókkal, módszeresen felépített Facebook / Instagram kampányokkal a leghatékonyabban vonzzuk a vásárlókat a weboldalra és ösztönözzük őket a vásárlásra.
Befektetés-arányos Google Ads Performance Max kampányokkal, Google Shopping feed optimalizálással, termék-feed alapú vissza-célzással, Facebook/ Meta brand és konverziós, videós-kampányokkal érjük el sikereinket.
A kezdeti lépések, kampányállítás után a Google Ads és Google Analytics ( GA4 ) statisztikák segítségével már az első hetekben tudjuk optimalizálni a már elindított kampányokat és módosítani tudjuk akár a kulcsszavak kattintási költségeit, a napi költségkeretet, a hirdetési csoportok felépítését, a Google hálózatán futó Performance Max, Google Shopping, Display, képes és szöveges hirdetések licit árait, ezáltal teljes kontroll alatt tartjuk a teljes hirdetési költségeket.
Jelen pillanatban ez a kampánystratégia a leghatékonyabb módszer arra, hogy a korábbi látogatókból valódi vásárlókat szerezzünk. Pár éve ez még lehetetlennek tűnt, de mára a legköltséghatékonyabb megoldás a vevőszerzésre. Egyre többet látjuk, hogy a látogatók elenyésző része vásárol egy-kattintásból vagy az első látogatás alkalmával. A remarketing révén, képes és szöveges, animált hirdetésekkel, YouTube videókkal szólítjuk meg azokat a potenciális vásárlókat akik korábban meglátogatták a weboldalunkat és miközben más helyeken böngésznek megjeleníthetünk újabb ajánlatokat, ösztönözve őket arra, hogy vásárlásukat befejezzék és kosárba tegyék a termékünket.
A legfontosabb mutató amely meghatározza vállalkozása, webshopja, üzlete sikerét. A konverziókövetéssel és szegmenseivel folyamatosan figyeljük, hogy valójában mely hirdetések, kulcsszavak, termékfotók, videók, stratégiák, kampányok hozzák a legtöbb vásárlót.
Ennek segítségével optimalizáljuk a kampányokat, figyelhetjük a lead alapú vagy kosár-, tranzakció alapú konverziók sikerét és mérhetjük a kosártartalmat, sőt az elmúlt évek során partnereinknek főleg ezirányú optimalizáslással segítjük növekedésüket.
A Google Analytics GA4 és Google Ads, Search Console, YouTube csatorna összekapcsolásával egyedi riportokban tájékoztatjuk ügyfeleinket az elért eredményekről és ha szükséges javaslatot teszünk a költségkeret növelésére, csökkentésére, optimalizálásra. Szóban is megbeszéljük a stratégiák sikerességét, ezt fontosnak tartom az együttműködésben.