Kónya Attila vagyok Google Adwords kampányszakértő és Google Adwords Analitikus. Közös célom a partnereimmel, megtalálni a legjobb online megoldásokat, hogy lehetne a weboldalakra, szolgáltatásokra több látogatót és vásárlót célzottan irányítani.
8 éve foglalkozom Adwords kampánymenedzsmenttel és ezen belül szakmai szóval kiemelten keresőoptimalizálással és PPC menedzsmenttel.
Tehát weboldalaknak, szolgáltatásoknak, webáruházaknak segítek, hogy a Google keresőben és a Google által kezelt felületeken jelenítek meg a közönségnek RELEVÁNS hirdetéseket, szöveges, képes, animált tartalommal, remarketinggel és konverziókövetéssel, Google Analytics mérésekkel.
Az elmúlt években több, mint 10 ismeretlen brandnek készítettem a nulláról brand image kampányokat, amelyek közül az egyiknek sikerült 82,7 % piaci részesedést elérni a hazai piacon 2016-ban, ezen kampányok 3 éves eredményeként. A többi brand, akikkel dolgoztam piaci részesedése B2C oldalon is több volt, mint 20% market share.
B2B oldalon pedig a korábban ismeretlen brandek is komoly partneri, viszonteladói bázisát is így találtam meg.
Számos weboldalnak sikerült havi átlag 60.000 feletti látogatottságát elérni. Ezen oldalak az ROI alapon mért konverziókövetésből adódó látogató/vásárló értéke a magyar piacon is magasan kiemelkedő volt, több, mint 4,7% volt.
Ennek az az oka, hogy a Google Adwords Bétatesztelője is vagyok, tehát az új stratégiákat és kampánystruktúrák használatát 3 hónappal a piaci bevezetés előtt tesztelem és riportolok, ez azt jelenti, hogy a versenytársakhoz képest komoly előnyt szerzek.
Jelenleg kiemelt ügynökség a www.onlinekampanyok.hu , ez azt jelenti, hogy egy auditálási szakértő aki minden kampánybeállítást és hirdetést és célzási szegmenst ellenőriz és folyamatos kommunikációval is részt vesz partnereim kampányainak költséghatékonyabb működésében.
ROI-alapon dolgozom.
Google Analytics kód beépítéssel elemzem a weboldalra látogató felhasználókat, ezáltal minden, akár különálló oldalak, website-ok, statikus oldalak közönségét ÚJRA tudom célozni.
Google Adwords remarketing kód beépítéssel a weboldal/weboldalak forráskódjába elhelyezett kóddal TERMÉKRE lebontva is tudom újracélozni a korábbi látogatókat és ösztönzöm az értékesítési tölcséren adott pozícióban lévő érdeklődőt a vásárlásra/döntésre, tehát aki egy webáruházon belül fényképezőgépet keresett keresett nem kínálunk neki hűtőszekrényeket.
Google Konverziós kód beépítéssel pontosan meg tudom határozni a költség/konverziós arányt.
Analytics szolgáltatást is nyújtok, riportálok és az analyitcs segítségével pontosan célzok közönséget, készítek remarketinget, a vásárló újracélzását hirdetésváltozatokkal is támogatom piaci szegmensen, érdeklődés alapján halmazokat képzek és így célzok releváns közönséget, szűken vagy tágan is.