Adwords és Facebook kampányok
15641
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15641,bridge-core-3.0.5,qi-blocks-1.0.5,qodef-gutenberg--no-touch,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Adwords és Facebook kampányok

Adwords és Facebook kampányok

Kónya Attila vagyok Google Adwords kampányszakértő és Google Adwords Analitikus. Közös célom a partnereimmel, megtalálni a legjobb online megoldásokat, hogy lehetne a weboldalakra, szolgáltatásokra több látogatót és vásárlót célzottan irányítani.

8 éve foglalkozom Adwords kampánymenedzsmenttel és ezen belül szakmai szóval kiemelten keresőoptimalizálással és PPC menedzsmenttel.

Tehát weboldalaknak, szolgáltatásoknak, webáruházaknak segítek, hogy a Google keresőben és a Google által kezelt felületeken jelenítek meg a közönségnek RELEVÁNS hirdetéseket, szöveges, képes, animált tartalommal, remarketinggel és konverziókövetéssel, Google Analytics mérésekkel.

Az elmúlt években több, mint 10 ismeretlen brandnek készítettem a nulláról brand image kampányokat, amelyek közül az egyiknek sikerült 82,7 % piaci részesedést elérni a hazai piacon 2016-ban, ezen kampányok 3 éves eredményeként. A többi brand, akikkel dolgoztam piaci részesedése B2C oldalon is több volt, mint 20% market share.

B2B oldalon pedig a korábban ismeretlen brandek is komoly partneri, viszonteladói bázisát is így találtam meg.

Számos weboldalnak sikerült havi átlag 60.000 feletti látogatottságát elérni. Ezen oldalak az ROI alapon mért konverziókövetésből adódó látogató/vásárló értéke a magyar piacon is magasan kiemelkedő volt, több, mint 4,7% volt.

Ennek az az oka, hogy a Google Adwords Bétatesztelője is vagyok, tehát az új stratégiákat és kampánystruktúrák használatát 3 hónappal a piaci bevezetés előtt tesztelem és riportolok, ez azt jelenti, hogy a versenytársakhoz képest komoly előnyt szerzek.

Jelenleg kiemelt ügynökség a www.onlinekampanyok.hu , ez azt jelenti, hogy egy auditálási szakértő aki minden kampánybeállítást és hirdetést és célzási szegmenst ellenőriz és folyamatos kommunikációval is részt vesz partnereim kampányainak költséghatékonyabb működésében.

Munkám során meghatározom a következőket:

  • ügyfél közönség
  • A kínált szolgáltatás/weboldal/termékek milyen Google platformon érdemes hirdetni
  • előzetesen meg tudom határozni a kulcsszavakra a forgalmat és annak költségbecslését hivatalos adatokkal

Fizessen csak a valódi látogatókért!

ROI-alapon dolgozom.

Google Analytics kód beépítéssel elemzem a weboldalra látogató felhasználókat, ezáltal minden, akár különálló oldalak, website-ok, statikus oldalak közönségét ÚJRA tudom célozni.

Google Adwords remarketing kód beépítéssel a weboldal/weboldalak forráskódjába elhelyezett kóddal TERMÉKRE lebontva is tudom újracélozni a korábbi látogatókat és ösztönzöm az értékesítési tölcséren adott pozícióban lévő érdeklődőt a vásárlásra/döntésre, tehát aki egy webáruházon belül fényképezőgépet keresett keresett nem kínálunk neki hűtőszekrényeket.
Google Konverziós kód beépítéssel pontosan meg tudom határozni a költség/konverziós arányt.

Analytics szolgáltatást is nyújtok, riportálok és az analyitcs segítségével pontosan célzok közönséget, készítek remarketinget, a vásárló újracélzását hirdetésváltozatokkal is támogatom piaci szegmensen, érdeklődés alapján halmazokat képzek és így célzok releváns közönséget, szűken vagy tágan is.

A Google összes létező kampány struktúráját 8 éve használom, ezek a következők:

  • Search, a keresőben a userek által beírt KULCSSZÓ keresésekor az első négy pozíció targetálása és ehhez kapcsolódó kulcsszó/kattintás árak meghatározása, optimalizálása
  • Display Google (ezen belül, piaci szegmens közönsége, téma iránt érdeklődők, Kulcsszó alapján érdeklődők… )
  • Remarketing (Korábban honlapon járt látogatók / vásárlók újracélzása, célzottan csak a megtekintett termékekkel / szolgáltatásokkal.)
  • Gmail kampányok (meglévő vagy újonnan feliratkozott, vagy valahonnan „szerzett” vevőlistára való célzások email alapon (nagyon hatásos!)
  • Youtube (videos hirdetések kezelése, releváns közönségnek futtatása)
  • Dinamikus Remarketing (korábban fényképezőt keresett és nem hűtőszekrényt ajánlunk neki)

  • Dinamikus Kereső Remarketing, ugyanaz mint fent annyi különbséggel, hogy itt a keresőben ha újra beírja a felhasználó amit keres, újra célozzuk releváns hirdetésekkel
  • Demográfiailag célzott hirdetések, kizárva azon közönséget akik nem a célpiac.
  • Mobilra/Tabletre/iPad ra optimalizált mobilkonverziót segítő kampányok.
  • Cross Device kampányok futtatása (Mobilon kezd asztalin vásárol, Android és iOS rendszereken kereszthasználatból adódó vásárlók remarketing targetálása)
  • Mobilapplikációt hirdető kampányok managelése.
  • Telefonos konverziót is tudunk mérni, pontosan tudom hány telefonhívás indult a megjelent hirdetésekre.
  • E-kereskedelmi értéket is mérek, ebből meghatározható az ROI, valamint segítséget ad mennyit lehet elkölteni a következő időszakban.

Amennyiben felkeltettem az érdeklődését, kérem töltse ki a rövid űrlapot és hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot.
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.